opony
-->
 

Naczepy samochodowe - darmowe ogłoszenia

   Strona główna   Rejestracja   Dodaj ogłoszenie
Kategorie:   Firmy   Kupię   Sprzedam   Zamienię   Inne
Zobacz największą firmę oponiarską. Opony używane z Łodzi.
Ogłoszenie

« Poprzednie

Następne »

Mega Maxispeed Liftop Fruehauf-Artur Stypulkowski 608 166 159

Opis:



Naczepa Mega Maxispeed Liftop Fruehauf jest przystosowaną do szybkiej i prostej obsługi.Super mocna podłoga(9 ton nacisku na oś wózka) Dwustronnie przesuwany dach, plandeka firanowa z przesuwnymi słupkami.Ośki SAF z gwarancją na 1000000 km. To wszechstrona i nowoczesna naczepa.Konstrukcja spełnia wszelkie wymagania. Tradycja i dbalość o markę (początki produkcji naczep Fruehuaf lata 20)


Specyfikacja techniczna

WAGI + WYMIARY


Masa Całkowita
39.000 kg

Ładowność na sworzniu królewskim
12.000 kg

Nośność tylnego wózka
27.000 kg

Masa naczepy ± 3%
7.290 kg

Całkowita ładowność
31.710 kg

Długość wewnętrzna
13,620 m

Szerokość wewnętrzna pomiędzy przesuwnymi kłonicami
2,480 m

Wysokość wewnętrzna, szerokość wewnętrzna 2470 mm pomiędzy profilami bocznymi dachu
3,000 m

Wysokość wewnętrzna z ustawionym dachem przy wysokości zewnętrznej 4 metry
2,950 m

Dostęp boczny, dach w pozycji nie uniesionej
2,858 m

Dostęp boczny, dach w pozycji uniesionej o 300 mm
3,158 m

Szerokość dostępu pomiędzy drzwiami tylnymi
2,480 m

Wysokość załadunku (pozioma wysokość podłogi)
1,040 m

Grubość szyi naczepy wraz z podłogą
0,090 m

Pozycja siodła w stanie nie załadowanym
0,950 m

Całkowita wysokość naczepy w stanie nie załadowanym , dach w wyższej pozycji
4,085 m



Podłoga

· Laminowane panele HARWOOD o pełnej długości, grubość 35mm.

· Podłoga przystosowana do 9 ton obciążenia na oś wózka widłowego.

· Galwanizowane profile omega pomiędzy panelami podłogi.

· 13 par pierścieni zabezpieczających ładunek w profilu zewnętrznym



Ściany boczne

· 3 pary przesuwnych kłonic z kieszeniami do łat

· 1 rząd łat aluminiowych o wysokości 150 mm., na stronę

· 3 rzędy łat drewnianych o wysokości 140 mm., na stronę,

· Klamry ze stali nierdzewnej, zaczepiane za profil brzegowy ramy.

· Poziome napinacze plandeki z mechanizmem zapadkowym zintegrowane z tylnymi narożnikami.

· Boczna plandeka połączona z profilem hakowym do mocowania z przednimi narożnikami.



Tylna rama i drzwi

· Aluminiowe tylne narożniki nitowane do ramy.

· Podwójne drzwi tylne z plymetalu z 4 zawiasami na każdy panel drzwi i 2 ocynkowane stalowe zamki umieszczone wewnątrz panelu drzwi.

· Tylna poprzeczka górna unoszona i przesuwana wraz z dachem.

· Tylna drabinka mocowana pod ramą.

· Tylne gumowe odbojniki na zakończeniu ramy głównej.

· Mocny narożny odbojnik ze stali ocynkowanej na krawędzi ramy.



Dach

· Przesuwany dach z białą plandeką o gramaturze 650g/m2, poprzeczki dachowe co 750 mm.

· Profil boczny z szynami dachu i plandeki bocznej o wysokości 175 mm wliczając suwany dach.

· Suwany dach otwierany według potrzeby w dwie strony.

· Dach unoszony o 300 mm, w czterech narożnikach dźwignie mechaniczne ze sprężynami gazowymi. Dach może zostać unoszony tylko do załadunku i rozładunku przy zsuniętej plandece bocznej

· Dach unoszony ma dwie pozycje wysokości, dla wysokości wewnętrznej 2950mm oraz 3000mm. Pozycja dachu może być zmieniana o 50 mm regulatorem umieszczonym w narożnikach w przypadku kiedy dach jest w pozycji uniesionej. Tylna rama posiada podwójne zamki z możliwością ryglowania w zależności od ustawionej wysokości (co 50 mm).


Sprzęg

· Sforzeń królewski 2’’ (ø50.8 mm) nitowany i demontowany z dołu.



Nogi postojowe

· Teleskopowe nogi postojowe dwubiegowe, z kompensacyjnymi podstawami, obsługiwane za pomocą korby z prawej strony.

· Nośność podnoszenia 24 000 kg

· Nośność statyczna 50 000 kg



Układ jezdny

· SAF Dynamic Airsuspension

- Poduszki powietrzne z wmontowanymi gumowymi odbojnikami

- Amortyzatory podwójnego działania

- Stabilizatory

- Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy (sterowany prędkością)

· SAF osie o nośności 9 ton do pojedynczych kół.

· Felgi stalowe 11.75x22,5’’ z 120 mm przetłoczeniem

· 6+1 Opony Michalin XTA 2 rozmiar 445/45 R19.5 z bieżnikiem drogowym.







System hamulcowy

· Tarcze hamulcowe SAF ø 370 mm.

· Dwuobwodowy pneumatyczny system hamulcowy zgodny z wymogami EEC.

· Podłączenia zgodne z ISO 1726.

· System EBS zintegrowany z ABS 2S/2M.

· System ESP system stabilizacji toru jazdy.

· System EBS elektrycznie zgodny z ISO 7638

· Hamulec postojowy z akumulatorem sprężynowym.

· Włącznik hamulca postojowego usytuowany obok nóg postojowych po prawej stronie.



System elektryczny

· Układ elektryczny zgodny z regulacjami EEC, napięcie 24V

· Podłączenia 2 x 7 polowe zgodne z ISO

· 5 funkcyjne tylne lampy, zintegrowane lamy przeciwmgielne i cofania.

· Lampy z podświetleniem numeru rejestracyjnego umieszczone w zabezpieczonej pozycji po tylną ramą.

· Diodowe światła obrysowe, narożne przednie i tylne.

· Tablice długiego pojazdu na tylnych drzwiach.



Wyposażenie

· Boczne aluminiowe anodowane szyny zabezpieczające.

· 1 oś podnoszona automatycznie

· Błotniki PVC nad każdym kołem.

· Chlapacze za tylnymi błotnikami.

· 2 kliny pod koła montowane w uchwytach pod ramą.

· Kosz na dwa koła zapasowe.

· 1 skrzynka narzędziowa PVC.



Wykończenie

· Rama ocynkowana.

· Panel tylnych świateł w kolorze białym.

· Osie, piasty kół i nogi postojowe malowane proszkowo w kolorze czarnym.

· Felgi srebrne.

· Boczne aluminiowe szyny zabezpieczające w kolorze naturalnym anodowanego aluminium.

· Błotniki czarne.

· Ściana przednia, tylne narożniki i drzwi tylne w kolorze białym.






Osoba kontaktowa:

Artur Stypułkowski
Tel : +48 608 166 159

więcej artur.s@swiattransportu.com.pl


Informacje o ogłoszeniodawcy:

Ogłoszenie dodane przez: Artur Stypulkowski
E-Mail: artur.s@swiattransportu.com.pl

Szczegóły ogłoszenia

Numer ogłoszenia: 15
Dodane: 2008.01.25








Ogłoszenia tej kategorii Ogłoszenia tego użytkownika Kontakt z ogłoszeniodawcą Powiadom przyjaciela Drukuj
Szukaj