Naczepa Mega Maxispeed Liftop Fruehauf jest przystosowaną do szybkiej i prostej obsługi.Super mocna podłoga(9 ton nacisku na oś wózka) Dwustronnie przesuwany dach, plandeka firanowa z przesuwnymi słupkami.Ośki SAF z gwarancją na 1000000 km. To wszechstrona i nowoczesna naczepa.Konstrukcja spełnia wszelkie wymagania. Tradycja i dbalość o markę (początki produkcji naczep Fruehuaf lata 20)
Specyfikacja techniczna
WAGI + WYMIARY
Masa Całkowita
39.000 kg
Ładowność na sworzniu królewskim
12.000 kg
Nośność tylnego wózka
27.000 kg
Masa naczepy ± 3%
7.290 kg
Całkowita ładowność
31.710 kg
Długość wewnętrzna
13,620 m
Szerokość wewnętrzna pomiędzy przesuwnymi kłonicami
2,480 m
Wysokość wewnętrzna, szerokość wewnętrzna 2470 mm pomiędzy profilami bocznymi dachu
3,000 m
Wysokość wewnętrzna z ustawionym dachem przy wysokości zewnętrznej 4 metry
2,950 m
Dostęp boczny, dach w pozycji nie uniesionej
2,858 m
Dostęp boczny, dach w pozycji uniesionej o 300 mm
3,158 m
Szerokość dostępu pomiędzy drzwiami tylnymi
2,480 m
Wysokość załadunku (pozioma wysokość podłogi)
1,040 m
Grubość szyi naczepy wraz z podłogą
0,090 m
Pozycja siodła w stanie nie załadowanym
0,950 m
Całkowita wysokość naczepy w stanie nie załadowanym , dach w wyższej pozycji
4,085 m
Podłoga
· Laminowane panele HARWOOD o pełnej długości, grubość 35mm.
· Podłoga przystosowana do 9 ton obciążenia na oś wózka widłowego.
· Galwanizowane profile omega pomiędzy panelami podłogi.
· 13 par pierścieni zabezpieczających ładunek w profilu zewnętrznym
Ściany boczne
· 3 pary przesuwnych kłonic z kieszeniami do łat
· 1 rząd łat aluminiowych o wysokości 150 mm., na stronę
· 3 rzędy łat drewnianych o wysokości 140 mm., na stronę,
· Klamry ze stali nierdzewnej, zaczepiane za profil brzegowy ramy.
· Poziome napinacze plandeki z mechanizmem zapadkowym zintegrowane z tylnymi narożnikami.
· Boczna plandeka połączona z profilem hakowym do mocowania z przednimi narożnikami.
Tylna rama i drzwi
· Aluminiowe tylne narożniki nitowane do ramy.
· Podwójne drzwi tylne z plymetalu z 4 zawiasami na każdy panel drzwi i 2 ocynkowane stalowe zamki umieszczone wewnątrz panelu drzwi.
· Tylna poprzeczka górna unoszona i przesuwana wraz z dachem.
· Tylna drabinka mocowana pod ramą.
· Tylne gumowe odbojniki na zakończeniu ramy głównej.
· Mocny narożny odbojnik ze stali ocynkowanej na krawędzi ramy.
Dach
· Przesuwany dach z białą plandeką o gramaturze 650g/m2, poprzeczki dachowe co 750 mm.
· Profil boczny z szynami dachu i plandeki bocznej o wysokości 175 mm wliczając suwany dach.
· Suwany dach otwierany według potrzeby w dwie strony.
· Dach unoszony o 300 mm, w czterech narożnikach dźwignie mechaniczne ze sprężynami gazowymi. Dach może zostać unoszony tylko do załadunku i rozładunku przy zsuniętej plandece bocznej
· Dach unoszony ma dwie pozycje wysokości, dla wysokości wewnętrznej 2950mm oraz 3000mm. Pozycja dachu może być zmieniana o 50 mm regulatorem umieszczonym w narożnikach w przypadku kiedy dach jest w pozycji uniesionej. Tylna rama posiada podwójne zamki z możliwością ryglowania w zależności od ustawionej wysokości (co 50 mm).
Sprzęg
· Sforzeń królewski 2’’ (ø50.8 mm) nitowany i demontowany z dołu.
Nogi postojowe
· Teleskopowe nogi postojowe dwubiegowe, z kompensacyjnymi podstawami, obsługiwane za pomocą korby z prawej strony.
· Nośność podnoszenia 24 000 kg
· Nośność statyczna 50 000 kg
Układ jezdny
· SAF Dynamic Airsuspension
- Poduszki powietrzne z wmontowanymi gumowymi odbojnikami
- Amortyzatory podwójnego działania
- Stabilizatory
- Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy (sterowany prędkością)
· SAF osie o nośności 9 ton do pojedynczych kół.
· Felgi stalowe 11.75x22,5’’ z 120 mm przetłoczeniem
· 6+1 Opony Michalin XTA 2 rozmiar 445/45 R19.5 z bieżnikiem drogowym.
System hamulcowy
· Tarcze hamulcowe SAF ø 370 mm.
· Dwuobwodowy pneumatyczny system hamulcowy zgodny z wymogami EEC.
· Podłączenia zgodne z ISO 1726.
· System EBS zintegrowany z ABS 2S/2M.
· System ESP system stabilizacji toru jazdy.
· System EBS elektrycznie zgodny z ISO 7638
· Hamulec postojowy z akumulatorem sprężynowym.
· Włącznik hamulca postojowego usytuowany obok nóg postojowych po prawej stronie.
System elektryczny
· Układ elektryczny zgodny z regulacjami EEC, napięcie 24V
· Podłączenia 2 x 7 polowe zgodne z ISO
· 5 funkcyjne tylne lampy, zintegrowane lamy przeciwmgielne i cofania.
· Lampy z podświetleniem numeru rejestracyjnego umieszczone w zabezpieczonej pozycji po tylną ramą.
· Diodowe światła obrysowe, narożne przednie i tylne.
· Tablice długiego pojazdu na tylnych drzwiach.
Wyposażenie
· Boczne aluminiowe anodowane szyny zabezpieczające.
· 1 oś podnoszona automatycznie
· Błotniki PVC nad każdym kołem.
· Chlapacze za tylnymi błotnikami.
· 2 kliny pod koła montowane w uchwytach pod ramą.
· Kosz na dwa koła zapasowe.
· 1 skrzynka narzędziowa PVC.
Wykończenie
· Rama ocynkowana.
· Panel tylnych świateł w kolorze białym.
· Osie, piasty kół i nogi postojowe malowane proszkowo w kolorze czarnym.
· Felgi srebrne.
· Boczne aluminiowe szyny zabezpieczające w kolorze naturalnym anodowanego aluminium.
· Błotniki czarne.
· Ściana przednia, tylne narożniki i drzwi tylne w kolorze białym.
Osoba kontaktowa:
Artur Stypułkowski
Tel : +48 608 166 159
więcej artur.s@swiattransportu.com.pl
|